Ahlan wa sahlan....Konnichiwa....

~ hati ku berbunga ketika teratak ini terlihat jejak kaki mu

~ kalau ada yang sakit dimata... sakit di telinga... komen la eh.
boleh le teman perbaiki teratak ini agar lebih GAH lagi

~ segala cadangan dan nasihat amatlah dialu-alukan

~singgah sokmo dan tinggalkan jejak kaki mu itu nanti teman pun nak juge ziarah kome

~terima kasih banyak2 sudi datang...bila free jengah2 teman kat sini lagi

Ingat lagi tak tentang gambar telekung ini

sangat kasihan kan.

Kami mengambil inisiatif ini untuk membersihkan telekung-telekung sekitar pasaraya dan stesyen bas dengan keizinan pihak berwajib

Oleh itu bagi kengkawan yang mempunyai telekung yang masih ELOK dan juga bagi mereka yang ingin memberi sumbangan RM untuk telekung baru boleh menghubungi Nisa' Pasir Gudang melalui

emel : nisapg@gmail.com
FB : Nisa' Pasir Gudang
Hotline : 012-7244792

Jom sama-sama kita ambil bahagian menyelesakan mereka yang BERSOLAT.

macam Jimmy Choo kat SINI

3 comments:

Erra Kyra said...

folo ande pepagi nih!!=D nanti,Jemput lah datang umah(blog) makcik lak yer..^^

cemomoi said...

jazakalllah atas kerja amal ni

Ajeyy Rawk said...

salam ziarah :)
jemput laa datang jenguk entry terbaru saya yer .. :D

http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/08/hasil-edite-gambar-dengan-picnikcom.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...