Ahlan wa sahlan....Konnichiwa....

~ hati ku berbunga ketika teratak ini terlihat jejak kaki mu

~ kalau ada yang sakit dimata... sakit di telinga... komen la eh.
boleh le teman perbaiki teratak ini agar lebih GAH lagi

~ segala cadangan dan nasihat amatlah dialu-alukan

~singgah sokmo dan tinggalkan jejak kaki mu itu nanti teman pun nak juge ziarah kome

~terima kasih banyak2 sudi datang...bila free jengah2 teman kat sini lagi
Dunia sudah tua.
Semasa zaman nabi pun kiamat hanya antara 2 jari.
Ketika itu petanda2 akhir zaman tak seJELAS sekarang

SEKARANG??
Amat jelas. Bumi pun sudah semakin uzur.
Cuaca juga sudah tak menentu
Nyawa manusia bagaikan tidak ada nilai lagi.
Pembunuhan, kezaliman, korupsi sudah semacam bermaharajalela.

Semua tu dah ada dalam Quran.
Itu lah petanda akan berakhirnya dunia ini

Bagi yang ada anak2 eloklah diajarkan seni mempertahankan diri. Ditakdirkan mereka dapat hidup lagi ketika hujung nyawa dunia...peperangan ketika itu tidak lagi menggunaka senjata canggih.

So...bagi kita pulak...persiapkan hati. Buatlah yang terbaik dalam hidup kita ~




Amacam...Hebat tak???

6 comments:

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

taekwondo oke x? hehe

Mohamadazhan hjDesa said...

dahsyat yang lompat berpedang tu...tu geng nisa PG ka :)

Nisa' Pasir Gudang said...

ciktim ahli taekwondo ke? hebat la kalau camtu

Nisa' Pasir Gudang said...

@mohAzhan : kalau boleh kuasai bela diri sampai tahap tu..bagus kan. Belum lagi ktorg nih

storyfromme said...

wow, hebat la die :)

Mamamya said...

bestnya klu ada ilmu mcm ni kan...ilmu m'pertahankan diri... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...