Ahlan wa sahlan....Konnichiwa....

~ hati ku berbunga ketika teratak ini terlihat jejak kaki mu

~ kalau ada yang sakit dimata... sakit di telinga... komen la eh.
boleh le teman perbaiki teratak ini agar lebih GAH lagi

~ segala cadangan dan nasihat amatlah dialu-alukan

~singgah sokmo dan tinggalkan jejak kaki mu itu nanti teman pun nak juge ziarah kome

~terima kasih banyak2 sudi datang...bila free jengah2 teman kat sini lagi
Kasih pada Yang SATU
Kawan beribu-ribu...

Seronok rupanya berkawan ni..
Bila rasa murung...lepas tu pegi la jumpa kawan. Ada je kata-kata yang menarik boleh membuatkan kita tersentuh hati...boleh lupa seketika masalah kemurungan yang sedang kita lalui.

Kadang-kadang pula... masalah kawan kita tu...fuh !! lagi berat dari apa yang sedang kita hadapi. Rasa bersyukur terus menggunung tinggi.

Penting rupanya ada kawan...macam PUISI kat sini. cerita tentang hati dan perasaan.
Luahan hati bila dikongsi dengan teman2 boleh meringan kan fikiran yang terbeban.

Jom la kita tambah kenalan...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...