Ahlan wa sahlan....Konnichiwa....

~ hati ku berbunga ketika teratak ini terlihat jejak kaki mu

~ kalau ada yang sakit dimata... sakit di telinga... komen la eh.
boleh le teman perbaiki teratak ini agar lebih GAH lagi

~ segala cadangan dan nasihat amatlah dialu-alukan

~singgah sokmo dan tinggalkan jejak kaki mu itu nanti teman pun nak juge ziarah kome

~terima kasih banyak2 sudi datang...bila free jengah2 teman kat sini lagi
Pepatah tu amat la sesuai untuk orang


  • bangun tido malassss...pukul 10 dok bergolek lagi
  • sarapan pun malasssss....kalau boleh macam nak suruh org kunyah pastu telan je
  • nak pegi keje....lagi laaaaa malasssss

  • dah kat tempat keje.....tak buat keje yang tau berFB cerita sana sini kerje tak siap belum kul 10 klua makan .... sambung balik ngadap komputer ...kutuk2 lom kul 12 dah klua utk tengahari....
      solat jangan cerita la....asyik nak ngelatttt je. Yang pompuan memanjang period.... lelaki ?? ntah hape2 alasan.


  • Ada ke manusia gini kat bumi ni ??????
orang cenggini la yang di katakan hidup segan tapi cube ko tanya dia pasal mati.... ishhhhh mati, aku ni muda lagi.

Tak tau ke muda tu bukan la tiket nak hidup senang lenang .... bermalas-malasan. 

Ape ni pepagi dah emo?? 
Oh hati, tenang lahhh... tengah geram ni GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

9 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

jgn geram2...senyummmmmmmmmm

YanaMIB said...

ada je manusia gitu..kita yg tgk plak rs serba slh..apakah? @_@

diana said...

selalunye orang gitu panjang umur nye dan sihat tubuh badan sebab Allah nak menguji dia..
dia rasa selesa dengan apa yang ada padahal masa depan nya sangat gelap

JIJI YU said...

okeh..tapi entry tu aku dah wat pon..takpe la laen kali aku alert okeh

Nisa' Pasir Gudang said...

@LM
tak geram ..gertak je hihihi

Nisa' Pasir Gudang said...

@YanaMIB
tgk nampak kecik cam semut je kann. huhu

Nisa' Pasir Gudang said...

@diana
dia je rasa cam panjang umur.. :(

Nisa' Pasir Gudang said...

@JijiYu
pinjam jap n3 yg dah buat tu..tajuk pe ek..nak share kat sini la

azian said...

nisa...
ade ke budak dpim jual lada jeruk???mane ade...hehehheh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...